pretežno oblačno
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
26.9°C
Vrijeme za 19.09.2020.
19.09.2020. Danas
Max. 26°C Min. 23°C
Vrijeme za 20.09.2020.
20.09.2020. Ned
Max. 26°C Min. 21°C
Vrijeme za 21.09.2020.
21.09.2020. Pon
Max. 26°C Min. 20°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
7,004293
GBP
GBP
8,254649
USD
USD
6,360608
EUR
EUR
7,537320
Čitateljica: Mi nosimo maske, a oni ne čiste klime! Libertas: Ovo je iznimka, ispravit ćemo...
26.06.2020 | Grad, to ste vi
NEUGODNA SCENA U AUTOBUSU

Čitateljica: Mi nosimo maske, a oni ne čiste klime! Libertas: Ovo je iznimka, ispravit ćemo...

Autor: Libero Portal
Foto: čitateljica
Svako vozilo se održava i dezinficira na dnevnoj bazi, no postoji mogućnost kako neka vozila, koja nisu bila u upotrebi, već su u prometu iz tehničkih razloga, ne odgovaraju standardima koje naši putnici zaslužuju

Je li se možete raspitati u Libertasu zašto, ako mi moramo nositi maske dok se vozimo, oni ne čiste filtere od klime niti je autobus općenito čist? - stigla je poruka čitateljice na adresu naše redakcije uz popratne fotografije na kojima se vidi kako je klimatizacija prljava, a sam otvor izgleda oštećeno.

 

"Nemam ništa protiv maske, dapače, nosila sam i kad skoro više nitko nije, ali moramo se svi skupa borit tako i za čistoću u autobusu", napisala je. 

 

Njeno pitanje skupa s priloženim fotografijama proslijedili smo Libertasu, a odgovor prenosimo u cijelosti:

 

"Klimatizacijski uređaji svih autobusa koje koristi Libertas Dubrovnik d.o.o. prolaze redovita održavanja i čišćenje svih komponenti klimatizacijskog sustava. Uz redovito održavanje vozila, koje je regulirano ugovorima s gospodarskim subjektima koji su isporučitelji vozila, Libertas u svom planu održavanja ima periodičke kontrole i održavanja klimatizacijskog sustava. Naravno postoje situacije koje su iznimka, no i ovaj slučaj će biti ispravljen u najkraćem mogućem roku. 

 

Nastavno na pitanje o čistoći samih vozila i prostora kabine, svako vozilo se održava i dezinficira na dnevnoj bazi, no postoji mogućnost kako neka vozila, koja nisu bila u upotrebi, već su u prometu iz tehničkih razloga, ne odgovaraju standardima koje naši putnici zaslužuju. Dosadašnja iskustva i primjedbe korisnika ukazuju kako je u ovom slučaju riječ o odstupanju od pravila. 

 

Također, zahvalili bi se korisnici ili korisniku naših usluga na ovoj, konstruktivnoj kritici, te se nadamo kako je vožnja, osim navedenog prošla u skladu sa razinom usluge koju Libertas pruža već 110 godina", stoji u odgovoru samostalnog referenta za informiranje Libertasa Nikše Grljevića.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji