Stanar zgrade na Batali: Otpad se ne odvozi redovito, Čistoća: Pokvario se upravljač garažnih vrata
povjetarac
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
8.4°C
Vrijeme za 23.01.2022.
23.01.2022. Danas
Max. 7°C Min. -1°C
Vrijeme za 24.01.2022.
24.01.2022. Pon
Max. 3°C Min. -4°C
Vrijeme za 25.01.2022.
25.01.2022. Uto
Max. 6°C Min. -4°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
7,274484
GBP
GBP
9,001489
USD
USD
6,634807
EUR
EUR
7,522544
Stanar zgrade na Batali: Otpad se ne odvozi redovito, Čistoća: Pokvario se upravljač garažnih vrata
15.12.2021 | Grad, to ste vi
PISMO ČITATELJA

Stanar zgrade na Batali: Otpad se ne odvozi redovito, Čistoća: Pokvario se upravljač garažnih vrata

Autor: Libero Portal
Foto: čitatelj
Na redakcijski e-mail Libero portala stiglo je anonimno pismo sugrađanina, čitatelja, uz fotografije u kojem upozorava na problem s odvozom otpada

"Konkretno, u "poslovnom centru Batala", koji se nalazi na adresi Nikole Tesle 4 postoji garaža u kojoj se nalazi odlagalište smeća za našu zgradu. Do prije 20-tak dana djelatnici Čistoće su redovno svaki dan dolazili i praznili smeće iz našeg kontejnera. U posljednje vrijeme, smeće se odvozi neredovito... i tako već 7-8 dana nitko ga nije došao pokupiti. Hrpa smeća koja se vidi na slici, bila bi puno veća da nas par stanara ne odnosimo naše smeće na druga odlagališta", navodi čitatelj te dodaje kako u zgradi postoje odvjetnički uredi, poliklinika, osiguravajuće društvo i apartmani te da ovakav ružan prizor gledaju brojni poslovni ljudi pa i turisti.  

 

"Kakvu sliku šaljemo u svijet kao turistički biser Jadrana??? Radi li se tu o nedostatku ljudi ili možda kamiona...ili samo o nedostatku dobre volje da se to malo bolje organizira, ja ne znam", pita se jedan od stanara ove zgrade.

 

Upit smo poslali Čistoći Dubrovnik, a njihov odgovor prenosimo u cijelosti:

 

"Problem je riješen, odnosno otpad je odvezen. Do poremećaja u odvozu došlo je zbog kvara daljinskog upravljača garažnih vrata. Nakon uočavanja navedenog problema bezuspješno smo pokušavali stupiti u kontakt s kućepaziteljem navedenog centra u svrhu dobivanja novog upravljača ili barem otvaranja vrata. Do danas nismo uspjeli stupiti u kontakt unatoč velikom broju poziva i slanju maila, već se snalazimo posuđivanjem upravljača od stanara ili korisnika poslovnih prostora. Nadamo se skorom rješenju problema i normalizaciji pružanja usluge.''

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji