Svo vrijeme trajanja izložbe, do 15.5. posjetitelji će imati prilike upoznati i porazgovarati s umjetnicom te iz prve ruke ćuti što se to krije „In corde meo“ Consuelo Palma
Consuelo Plama, čileanska umjetnica s trenutnom adresom u Zagrebu počastiti će nas novom izložbom koju će otvoriti 2. svibnja u Dubrovniku, u galeriji Sponza. Izložbu je posvetila Dubrovniku ali i Hrvatskoj, koja ju je prihvatila i u koju nakon godina adaptacije i asimilacije koja nije uvijek bila laka, danas prihvaća kao svoju novu domovinu.
Izložbom predstavlja izbor iz nekoliko svojih slikarskih i skulptorskih ciklusa s naglaskom na ciklus slika „Forestero/Stranac“ inspiriranih Gradom koji očarava svojom arhitekturom, mediteranskom ariom i mentalitetom svojih „gospara“. Svo vrijeme trajanja izložbe, do 15.5. posjetitelji će imati prilike upoznati i porazgovarati s umjetnicom te iz prve ruke ćuti što se to krije „In corde meo“ Consuelo Palma.

Iz predgovora Sanda Stanaćev Bajzek:
„Autorski osebujan i jedinstven likovni svijet Consuelo Palma izrasta iz potrebe za slobodom umjetničkog stvaranja te nastojanja da se premoste okviri tradicionalnog i u formalnoj i u sadržajnoj domeni slike. Iskristalizirao se iz osobnog svjetonazora i likovne potrebe koju gradi na suprotnostima, na dihotomiji figurativnog i apstraktnog, primordijalnog i civilizacijskog, pojavnog i duhovnog, plohe i volumena. „Ispisivati” slikom, crtežom ili skulpturom dnevnik svoga života, formula je koju Consuelo poput matrice koristi u svakom djelu kako bi posve intimno progovorila o vlastitoj egzistenciji, o etičkim i estetičkim stavovima. Otkrivajući u likovnoj materiji svoja afektivna i emocionalna stanja, apelirajući na našu međusobnu povezanost, na sudbinsku isprepletenost ljudskog i božanskog, materijalnog i duhovnog u nama. Ikonografiju njenog djela, izgrađenu na poticajima iz prirode, na dojmovima tijekom putovanja, susreta s novim mjestima i kulturama, „čitamo“ kao arhetipsku… Njezine slike i skulpture su globalne metafore, simbolički predstavljena realnost vezana za čovjekovo izvorno iskustvo. One su projekcije prirodnih senzacija ili civilizacijskih nasljeđa. To su otisci života filtrirani autoričinomemocijom i maštom… Nije potreban poseban vizualni i estetički senzibilitet da bi se u tom pristupu likovnim morfologijama osjetila simbolika i otkrio duhovni sadržaj. Jer percepcija njezinih radova posjeduje široku skalu promatračke emocionalnosti - od one dječje pa sve do zrelosti promatrača koji je voljan i sposoban iščitati iz njih složenija značenja. Značenja koja nam u potpunosti otkriva dubrovačka izložba.“
