U Dubrovniku premijerno prikazivanje za Oscara nominiranog filma „Quo vadis, Aida?“
EUR
7,523492
25.11.2021 | Kultura
NAJAVLJUJEMO

Autor: Libero Portal
Nagrađivana drama o Aidi prati potresnu priču glavne junakinje, a užase rata i duboke posljedice koje ostavlja na ljude približava i onima koji to nisu doživjeli

U sklopu Dana bosanskohercegovačke kulture, u dubrovačkom kinu Visia 26. studenog u 18 sati, održat će se premijerno prikazivanje remek djela bosanskohercegovačke kinematografije „Quo vadis, Aida?“. Nagrađivana drama o Aidi prati potresnu priču glavne junakinje, prevoditeljice za UN koja pokušava spasiti svoju obitelj nakon što Vojska Republike Srpske preuzima Srebrenicu i počinje s etničkim čišćenjem bošnjačkog stanovništva, a užase rata i duboke posljedice koje ostavlja na ljude približava i onima koji to nisu doživjeli.

„Quo vadis, Aida?“ međunarodni je koprodukcijski projekt sedam država za koji je scenarij napisala i režirala Jasmila Žbanić, a zadivio je i dobio priznanja publike i kritičara diljem svijeta. Film je ušao u uži izbor od 5 filmova nominiranih za najbolji strani film na 93. dodjeli Oscara, dobitnik je nagrade publike na 50. izdanju Međunarodnog filmskog festivala u Rotterdamu i nagrade za najbolji strani film 2021. na Filmskom festivalu u Göteborgu. Također, nominiran je za najbolji međunarodni film na 36. dodjeli Nagrade nezavisnog duha te za najbolji strani film i režiju na 74. dodjeli nagrade BAFTA.

U organizaciji Vijeća bošnjačke nacionalne manjine Grada Zagreba i udruge Kreativna de Kultura, u suradnji s vijećima i bošnjačkim organizacijama, manifestacija Dana bosanskohercegovačke kulture koja se održava već 13. godinu povodom Dana državnosti Bosne i Hercegovine prvi put će se održati u Dubrovniku, kojim će povodom biti organizirana projekcija filma i prigodni program. Osim Dubrovnika, Dani bosanskohercegovačke kulture ove godine se prvi put održavaju i u Sisku, Puli, Rijeci i Velikoj Gorici, a već tradicionalno i u Zagrebu. Ulaz je besplatan, a film će imati i engleski titl.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?