Pet nevjerojatnih stvari koje će se dogoditi vašem tijelu kad počnete dizati utege
umjereno jak vjetar
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
10.6°C
Vrijeme za 08.12.2021.
08.12.2021. Danas
Max. 8°C Min. 8°C
Vrijeme za 09.12.2021.
09.12.2021. Cet
Max. 12°C Min. 7°C
Vrijeme za 10.12.2021.
10.12.2021. Pet
Max. 10°C Min. 5°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
7,215552
GBP
GBP
8,801554
USD
USD
6,660214
EUR
EUR
7,520048
Pet nevjerojatnih stvari koje će se dogoditi vašem tijelu kad počnete dizati utege
25.11.2021 | Lifestyle
BUDIMO FIT

Pet nevjerojatnih stvari koje će se dogoditi vašem tijelu kad počnete dizati utege

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Vjerojatno već znate da vas dizanje utega čini jačima i spremnijima. Ali ono što mnogi ljudi ne shvaćaju je da trening snage čini puno više za vaše tijelo i um

"Prednosti su puno veće od mišića", tvrdi trenerica Michelle Lovitt. 

Brojne njezine klijentice oduševljene su rezultatima koje su iskusile nakon što su počele koristiti utege. U nastavku navodimo pet prednosti dizanja utega. 

 

Vaš metabolizam će dobiti poticaj

 

Mišićna masa pretvara tijelo u stroj za sagorijevanje masti.

 

"Gradnja mišićne mase pomaže vašem tijelu da učinkovitije sagorijeva masnoće u mirovanju", ističe Lovitt.

 

Drugim riječima, što više mišićne mase razvijete, to ćete više kalorija i masti sagorjeti čak i dok gledate televiziju ili sjedite.

 

Štitite svoje kosti

 

Trening s utezima bitan je i za kosti. Sve veći broj istraživanja pokazuje da vježbanje s utezima može spriječiti gubitak koštane mase, a zauzvrat smanjiti rizik od osteoporoze i mogućih prijeloma.

Bolje ćete spavati

 

Trening otpora prirodni je lijek za probleme sa spavanjem. Štoviše, mogli biste uočiti da imate više energije tijekom dana kad počnete raditi s utezima. 

 

Bit ćete fokusiraniji

 

Izgradnja mišićne mase može dovesti do boljeg rada mozga. 

 

"Što su ljudi postajali jači, to je bila veća korist za njihov mozak", rekao je fiziolog vježbanja dr. Yorgi Mavros, ujedno i autor studije koja se pozabavila ovim pitanjem. 

 

Dr. Mavros je 2016. podijelio sto starijih muškaraca i žena u dvije skupine. Jednoj skupini je zadao da rade vježbe otpora dva puta tjedno tijekom šest tjedana, dok su sudionici druge u istom razdoblju radili vježbe istezanja i gimnastiku. Prva skupina zabilježila je bolji učinak na kognitivnim testovima od druge. 

 

Rješavate se stresa

 

Lovitt radi sa zaposlenim mamama, izvršnim direktorima i slavnim osobama s ludim rasporedima, pise Index

 

"Svi mi govore da je vrijeme koje provodimo dižući utege najbolje sredstvo za ublažavanje stresa. Svoj stres usmjeravaju na utege, a snažni pokreti i napori im omogućuju da se oslobode fizički i emocionalno", zaključila je trenerica.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji