pretežno vedro
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
26.8°C
Vrijeme za 12.08.2020.
12.08.2020. Danas
Max. 29°C Min. 25°C
Vrijeme za 13.08.2020.
13.08.2020. Cet
Max. 29°C Min. 24°C
Vrijeme za 14.08.2020.
14.08.2020. Pet
Max. 29°C Min. 24°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Kod zvonika
CHF
CHF
6,933532
GBP
GBP
8,294196
USD
USD
6,332355
EUR
EUR
7,463947
Mršavite pamento: ova hrana dulje će vas držati sitima
13.07.2020 | Lifestyle
HRANA I ZDRAVLJE

Mršavite pamento: ova hrana dulje će vas držati sitima

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Vi to možete! Smršavit ćete lakše uz ove savjete kojih se treba redovito držati...

Kako spriječiti prejedanje i ne plakati od muke na dijeti? Portal 24sata donosi popis namirnica od kojih ćete duže biti siti, a s tim i lakše podnijeti dijetu:

 

Obroke započnite s juhom ili salatom. Jedenje ove hrane traje dulje, a osjećaj gladi ugodno se zaustavlja. Za ručak nastavite s tjesteninom od cjelovitih žitarica ili rižom, ali dvostruko većom količinom povrća od one koju ste prije jeli. Dulje ćete biti siti.

 

Kako biste zaustavili glad, ali ne pretrpavanjem hranom, počnite iskušavati različite okuse. Probajte mango ili dinju na tostu s medom te dodati mandarinu u salatu. Tako možete otkriti nove okuse koji vam nisu dosadili, a uz koje ćete mršavjeti.

 

Zeleno povrće poput salate, brokule i tikvice dat će osjećaj sitosti, a vrlo malo kalorija. Želite li smršavjeti, povećajte njihovu količinu na tanjuru.

 

Ugljikohidrati - riža, tjestenina, kruh i žitarice stvaraju dugotrajan i zdrav osjećaj sitosti, lišen nadutosti, pogotovo ako je riječ o kruhu s cjelovitim zrnom.

 

Voće i povrće možete jesti u većim količinama jer se uglavnom sastoje od vode (grejp 90% vode i 38 kalorija, a brokula 89% vode na 100 g). 

 

Najzdraviji su i najmanje debljaju proteini u grahu, leći i grašku koji su bogati vlaknima te oni u ribi, bijelome mesu peradi i malomasnim mliječnim proizvodima.

 

Voće i povrće treba dodavati u svaki obrok - ujutro u žitarice, za ručak u tjesteninu ili umak od rajčice.

 

Više pročitajte OVDJE

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji