Izvanredne vijesti
povjetarac
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
12.4°C
Vrijeme za 29.03.2020.
29.03.2020. Danas
Max. 9°C Min. 9°C
Vrijeme za 30.03.2020.
30.03.2020. Pon
Max. 18°C Min. 7°C
Vrijeme za 31.03.2020.
31.03.2020. Uto
Max. 16°C Min. 8°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
7,181980
GBP
GBP
8,477970
USD
USD
6,906151
EUR
EUR
7,606435
Ovo su trikovi koji će vam pomoći odvratiti misli od hrane
20.02.2020 | Lifestyle
HRANA

Ovo su trikovi koji će vam pomoći odvratiti misli od hrane

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Nezdravim namirnicama je ponekad teško odoljeti, ali stručnjaci kažu kako ta silna želja traje maksimalno 15 minuta što vam daje dovoljno vremena da je obuzdate

Kad vas obuzme napadaj gladi, prije nego progutate cijelu čokoladu – pričekajte malo jer istraživanja pokazuju kako će želja nestati za nekoliko minuta. Što još možete učiniti kako biste prevarili lažnu glad, piše Ordinacija.hr.

1. Šetajte

Iz dosade se svašta rodi pa tako i želja za hranom. Vježba može probuditi više energije i poboljšati vaše raspoloženje, ublažujući želju za hranom. Jedna je studija dokazala kako oni koji hodaju otprilike 15 minuta imaju puno slabiju želju za hranom.

2. Duboko udahnite

Idući put kad osjetite želju za hranom, isprobajte neku od tehnika disanja. Duboko disanje će vas opustiti. Započnite s dugim, polaganim disanjem kroz nos. Dok udišete zrak, svjesno osjećate kako se vaša prsa i rebra šire. Konačno, pokušajte povući svoj dah u donji dio leđa. U idealnom bi slučaju, vaš bi udisaj trebao trajati barem četiri sekunde. Što budete duže vježbali - taj će se period s vremenom produžavati.

3. Zašto se glad javila?

Često se iza potrebe za hranom krije emocionalni faktor poput stresa... Razmislite radi li se o fizičkoj ili emocionalnoj gladi. U slučaju ove druge, razmislite što vas je uzrujalo te se posvetite rješavanju tog problema bez pomoći hrane.

4. Jedite pametno

Ako vam nikako ne polazi za rukom oduprijeti se napadu gladi, na tanjur stavite razumnu porciju zdravih namirnica i uživajte u svakom zalogaju.

5. Ne zaboravite na vodu

Voda je najzdraviji, najjeftiniji i najlakše dostupni suzbijač apetita oko nas. Vjerojatno ste već čuli, ali nije na odmet ponoviti, da nam koji put žeđ signalizira kao glad. Ukoliko, pak, odaberete hranu punu vode to će vas sigurno brzo napuniti, i na taj način ćete zapravo unijeti manje kalorija.

6. Spavajte

Prema podacima nekih studija osobe koje spavaju samo pet sati svake noći imaju 50 posto veću vjerojatnost da budu debeli od onih koji spavaju sedam do devet sati. Istraživači vjeruju da nedostatak sna utječe na hormone vezane za apetit, koji, dakako, utječu na dobivanje kila.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji