Pet načina da se riješite tvrdoglavog sala na rukama
vedro
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
12.2°C
Vrijeme za 26.02.2021.
26.02.2021. Danas
Max. 17°C Min. 11°C
Vrijeme za 27.02.2021.
27.02.2021. Sub
Max. 18°C Min. 9°C
Vrijeme za 28.02.2021.
28.02.2021. Ned
Max. 18°C Min. 9°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Kod zvonika
CHF
CHF
6,844825
GBP
GBP
8,779870
USD
USD
6,197175
EUR
EUR
7,577906
Pet načina da se riješite tvrdoglavog sala na rukama
20.02.2021 | Lifestyle
IMAMO RJEŠENJE

Pet načina da se riješite tvrdoglavog sala na rukama

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Postoje neki mali trikovi koji vam mogu pomoći da ubrzate taj proces

Osim na trbuhu i bedrima, salo se najčešće nakuplja na rukama. Ovaj problem češći je kod žena nego kod muškaraca, pa je mnogima često noćna mora odjenuti haljinu bez rukava. Svi znamo da je gubitak sala sa samo jednog određenog područja jako izazovan zadatak. Srećom, postoje neki mali trikovi koji vam mogu pomoći da ubrzate taj proces. 

 

Radite biceps pregib

 

Idealan način sagorijevanja masti i povećanja mišićne mase je podizanje veće težine. Da biste učvrstili ruke, usredotočite se na vježbe za bicepse kao što su biceps pregib, triceps ekstenzije i drugo. Te se vježbe jednostavno izvode pomoću bučice ili trake za otpor.

 

Fokusirajte se na tricepse

 

Nakon bicepsa vaš fokus trebao bi biti na definiranju tricepsa. Ovi mišići koriste se za ekstenziju lakta i stabilizaciju ramena. Biceps i triceps obično rade zajedno kako bi izveli bilo koji pokret, a njihovo jačanje pomaže tonirati ruke i smanjiti rizik od ozljeda. Najefikasnija vježba za tricepse su sklekovi.

 

Povećajte broj ponavljanja

 

Da biste izvukli maksimum iz svojih treninga snage, pokušajte povećati broj ponavljanja. To je najlakši način da izazovete mišiće i napredujete.

 

Povećajte unos vlakana i proteina

 

Dovoljan unos vlakana i proteina važan je za mršavljenje i definiranje mišića. Vlakna vas čine sitima, a proteini su važni za oporavak mišića nakon treninga i njihov rast.

 

Pokušajte smanjiti težinu

 

Pomoću gore spomenutih trikova možete tonirati ruke i sagorjeti masnoće, ali najbolje je usredotočiti se na ukupni gubitak kilograma. To se može postići samo uravnoteženom prehranom, redovitim vježbanjem i promjenama životnih navika, prenosi Index.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji