povjetarac
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
29.8°C
Vrijeme za 26.06.2019.
26.06.2019. Danas
Max. 33°C Min. 27°C
Vrijeme za 27.06.2019.
27.06.2019. Cet
Max. 34°C Min. 25°C
Vrijeme za 28.06.2019.
28.06.2019. Pet
Max. 34°C Min. 25°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
GRUŽ
+0.00%
CHF
CHF
6,654621
+0.00%
GBP
GBP
8,282681
+0.00%
USD
USD
6,490475
+0.00%
EUR
EUR
7,393949
 Tri zablude o metabolizmu koje kvare skidanje kilograma
15.04.2019 | Lifestyle
NUTRICIONISTICA:

Tri zablude o metabolizmu koje kvare skidanje kilograma

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Metabolizam je riječ kojom se često "razmećemo", ali nije potpuno jasno koliku kontrolu zapravo imamo nad vlastitim metabolizmom

Nutricionistica Samantha Cassetty razotkrila je tri najčešće zablude o metabolizmu, uključujući i odgovor na pitanje može li se metabolizam stvarno ubrzati.

MIT 1: Ništa ne možete učiniti da promijenite svoj metabolizam
Genetika i određena medicinska stanja, poput problema sa štitnjačom, igraju važnu ulogu u radu metabolizma, ali postoje koraci s kojima možete optimizirati vlastiti metabolizam, poput prehrane i vježbanja. Tjelovježbom se sagori 30 posto od ukupnog broja izgubljenih kalorija, a ako vježbanje uključuje vježbe snage, dodatna mišićna masa dat će mali, ali značajan poticaj metabolizmu, ističe nutricionistica Samantha Cassetty.

Uz to, određena hrana i nutrijenti također će pokrenuti metabolizam. Najbolji izbor bit će cjelovita hrana umjesto rafinirane koja uključuje slatkiše i obrađene žitarice.

MIT 2: Mršavi ljudi imaju brži metabolizam od ljudi s viškom kilograma

Istina je zapravo baš obrnuta. Metabolizam uključuje sve procese koji se događaju u tijelu i koji nas održavaju na životu (disanje, spavanje, otkucaji srca, itd.) zajedno s tjelesnim funkcija koje nam omogućavaju kretanje. To znači da se kod ljudi s viškom kilograma kalorije brže 'kreću' jer nošenje veće mase to zahtijeva, objašnjava Cassetty.

MIT 3: Sve dok jedete zdravo i vježbate, vaš metabolizam bit će dobar

Zdrava prehrana i tjelovježba važni su za dobar metabolizam, ali postoji još jedan vrlo važan faktor – spavanje. Nedostatak sna ima vrlo veliki utjecaj na metaboličke procese unutar tijela. Samo jedna noć s manjkom sna može poremetiti hormone i povećati apetit, piše zadovoljna.hr.



Izvor: Zadovoljna.hr

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji