Ozbiljni znakovi, koje vam tijelo daje, da hitno morate krenuti vježbati
pretežno vedro
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
27.5°C
Vrijeme za 28.09.2021.
28.09.2021. Danas
Max. 25°C Min. 20°C
Vrijeme za 29.09.2021.
29.09.2021. Sri
Max. 24°C Min. 19°C
Vrijeme za 30.09.2021.
30.09.2021. Cet
Max. 24°C Min. 18°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
6,907712
GBP
GBP
8,773175
USD
USD
6,405108
EUR
EUR
7,491414
Ozbiljni znakovi, koje vam tijelo daje, da hitno morate krenuti vježbati
30.07.2021 | Lifestyle
POKRENITE SE!

Ozbiljni znakovi, koje vam tijelo daje, da hitno morate krenuti vježbati

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Sjedilački način života dovodi do toga da nam tijelo samo signalizira da je vrijeme da se počnemo kretati

Svi znamo da bismo se trebali hraniti zdravo i uravnoteženo te vježbati, ali uvijek se teško pokrenuti, a još teže posljednjih godinu i pol za vrijeme pandemije.

 

Ipak, pokrenuti se moramo i nakon nekog vremena tijelo će to samo početi tražiti od nas. Ovo su samo neki od znakova koje vam tijelo daje kada želi signalizirati da trebate početi vježbati.

 

Loše spavate

 

Ako tijekom dana unosite priličnu količinu kofeina, a i dalje ste pospani, to može značiti da ne spavate dobro. Uzrok toga, pak, može biti nedovoljno kretanje. Naime, ako se ne krećete, ne izmorite dovoljno tijelo preko dana. Ako je, pak, tijelo dovoljno izmoreno, lakše ćete zaspati i spavat ćete bez buđenja tijekom noći.

 

Visok tlak

 

Bilo da vam je dijagnosticiran ili da ste sami doma mjerili, visok tlak treba shvatiti ozbiljno. On se snižava osnaživanjem srčanog mišića, a upravo to radi vježba.

 

Bole vas križa

 

Ako nemate nikakvu drugu dijagnozu zbog koje bi vas mogla boljeti leđa, razlog je možda manjak kretanja. Vježbom ćete ojačati mišiće koji će onda lakše podržavati kralježnicu.

 

Stalno ste gladni

 

Ako se ne krećete, vaše tijelo ne bi trebalo zahtijevati toliko hrane, ali vi ste stalno gladni. To može značiti da vaše tijelo proizvodi previše hormona koji je odgovoran za osjećaj gladi. Jedna studija je pokazala da vježbanje može smanjiti apetit jer smanjuje razine tog hormona.

 

Zatvor

 

Kako bi vam probava ostala redovita, redovito biste trebali i vježbati jer kada se vi ne krećete ni važa crijeva nemaju toliku potrebu kretati se i obavljati svoj posao.

 

Zapušete se nakon nekoliko stepenica

 

Ako ste napravili pauzu od vježbanja dugu nekoliko mjeseci, ali i dalje vjerujete da ste u formi, popnite se po stepenicama. Ako se zapušete nakon nekoliko stepenica, vrijeme je da krenete ponovno vježbati.

 

Čini vam se da su vam zglobovi kruti

 

Ako osjećate da vam je vrat krut ili da vam koljena nisu pokretljiva kao prije to ne znači nužno da starite nego da se morate početi ponovno kretati.

 

Stalno ste pogrbljeni

 

Ako se svako malo uhvatite da ste pogrbljeni dok sjedite za radnim stolom to bi mogao biti znak da je vrijeme za vježbanje. Naime, ako ne vježbamo naši trbušni mišići slabe i jednostavno ne mogu pomagati pri održavanju pravilnog držanja kako bi trebali, piše Eat this.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji