Evo što biste trebali prvo pojesti ujutro ako želite izgubili kilograme
umjereno oblačno
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
8.0°C
Vrijeme za 14.04.2021.
14.04.2021. Danas
Max. 13°C Min. 8°C
Vrijeme za 15.04.2021.
15.04.2021. Cet
Max. 15°C Min. 6°C
Vrijeme za 16.04.2021.
16.04.2021. Pet
Max. 16°C Min. 6°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
6,878948
GBP
GBP
8,762479
USD
USD
6,365948
EUR
EUR
7,571658
Evo što biste trebali prvo pojesti ujutro ako želite izgubili kilograme
27.02.2021 | Lifestyle
PREHRANA

Evo što biste trebali prvo pojesti ujutro ako želite izgubili kilograme

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Ako redovito posežete za nezdravim namirnicama, možete zaboraviti na gubitak kilograma ili održavanje zdrave težine

Stručnjaci  se slažu da bi vam navika započinjanja dana zdravim doručkom mogla pomoći da izgubite kilograme.

 

Često se govori da je doručak najvažniji obrok u danu - pogotovo ako pazite na težinu. No nisu svi doručci jednaki. Ako redovito posežete za nezdravim namirnicama, možete zaboraviti na gubitak kilograma ili održavanje zdrave težine.

 

Također, istraživanja sugeriraju da bi jedan izvor proteina mogao biti idealan doručak za mršavljenje. Riječ je o jajima. Ako je vjerovati studiji koju financira American Egg Board, ljudi koji jedu jaja za doručak mogu tijekom osam tjedana ostvariti čak 65 posto veći gubitak kilograma u odnosu na ljude koji nisu obraćali pažnju na unos kalorija. Ovo istraživanje je objavljeno u American Journal of Clinical Nutrition i International Journal of Obesity. Također, studija objavljena u Nutrition Research sugerira da jaja mogu stabilizirati šećer u krvi i suzbiti glad.

 

Alyssa Pike, nutricionistica u International Food Information Council, sugerira da bi se ljudi, ako žele nutritivno kvalitetan doručak, trebali usredotočiti na hranu s visokim udjelom proteina i vlaknima jer vam oni mogu pomoći da se dulje osjećate siti, prenosi The Healthy. Upravo zato su jaja idealan odabir.

 

Dva jaja imaju oko 180 kalorija i 14 grama proteina. Također sadrže vitamine poput B12, riboflavina, selena i vitamina A, kaže Pike. Uz to su jeftina i jednostavna za pripremu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji