Ova jela slove za nezdrava, no mogu biti dio uravnotežene prehrane
pretežno vedro
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
25.6°C
Vrijeme za 28.09.2021.
28.09.2021. Danas
Max. 25°C Min. 20°C
Vrijeme za 29.09.2021.
29.09.2021. Sri
Max. 24°C Min. 19°C
Vrijeme za 30.09.2021.
30.09.2021. Cet
Max. 24°C Min. 18°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
6,907712
GBP
GBP
8,773175
USD
USD
6,405108
EUR
EUR
7,491414
Ova jela slove za nezdrava, no mogu biti dio uravnotežene prehrane
03.08.2021 | Lifestyle
PREHRANA

Ova jela slove za nezdrava, no mogu biti dio uravnotežene prehrane

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Postoje neke namirnice koje se preporučuje izbjegavati ako pazite na zdravlje ili pokušavate smršavjeti, izgraditi mišiće i dovesti tijelo u top formu

Osim činjenice da ograničavajuća dijeta nikada nije dobra ideja, mogli biste se iznenaditi kad saznate da su mnoge namirnice koje se smatraju lošima zapravo bez razloga stekle lošu reputaciju. Štoviše, mnoge od njih mogu biti dio zdrave prehrane sve dok se jedu umjereno.

 

Evo nekoliko primjera hrane koja i nije toliko loša.

 

1. Crveno meso

 

Nije savršeno, ali isto tako ga ne treba potpuno izbjegavati. Crveno meso izvor je bjelančevina i bogato željezom i vitaminom B12.

 

2. Alkohol

 

Zdrav život ne znači da morate odustati od alkohola. Možete popiti nekoliko pića tjedno i to neće naškoditi vašoj liniji, posebno ako birate pića koja sadrže manje kalorija.

 

3. Bijeli kruh

 

Tipični bijeli kruh u trgovinama uistinu nema nikakvih prehrambenih prednosti budući da proces njegove proizvodnje uključuje bijelo brašno. No ako kruh napravite sami, možete kontrolirati sastojke i ne morate brinuti o dodanim aditivima.

 

4. Pizza

 

Pizza može biti puna masti i kalorija, ali i ne mora. Napravite sami pizzu s tankom korom s puno povrća, rajčice i nemasnog sira. Umjesto klasičnog tijesta možete napraviti i podlogu od karfiola.

 

Rajčice sadrže vitamine A i C, kalij, fosfor, folnu kiselinu i niz drugih korisnih hranjivih tvari.

 

5. Kokice

 

Kokice su grickalica bogata vlaknima, a osim toga su i niskokalorične. Pripazite samo da ih pripremite uz manje ulja i pokušajte ih ne soliti ili im dodavati maslac.

 

6. Kikiriki maslac

 

Ključno je kupiti prirodni maslac od kikirikija, napravljen samo od kikirikija i soli.

 

7. Čokolada

 

Tamna čokolada s više od 70 posto kakaa sadrži probiotike koji pomažu u snižavanju kolesterola. Bogata je polifenolima, a ima i antioksidativna i protuupalna svojstva, prenosi Index.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji