Stručnjakinja ima jednostavne savjete zbog kojih ćete spavati barem sat vremena duže
umjereno jak vjetar
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
12.6°C
Vrijeme za 01.03.2021.
01.03.2021. Danas
Max. 10°C Min. 10°C
Vrijeme za 02.03.2021.
02.03.2021. Uto
Max. 14°C Min. 7°C
Vrijeme za 03.03.2021.
03.03.2021. Sri
Max. 15°C Min. 6°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
6,882857
GBP
GBP
8,777835
USD
USD
6,288620
EUR
EUR
7,575272
Stručnjakinja ima jednostavne savjete zbog kojih ćete spavati barem sat vremena duže
21.01.2021 | Lifestyle
SAT VREMENA VIŠE SPAVANJA

Stručnjakinja ima jednostavne savjete zbog kojih ćete spavati barem sat vremena duže

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Sat vremena spavanja duže ne zvuči loše

Dobro se naspavaj često je lakše reći nego učiniti. Mnogi ljudi pate od nedostatka sna, a sve je više onih kojima je problem zaspati. Stručnjakinja za san Olivia Arezzolo ima nekoliko jednostavnih savjeta koje bilo tko može primijeniti, a mogu vam osigurati, kako tvrdi, sat vremena spavanja više. 

 

1. Izbjegavajte plavičasto svjetlo

 

Niti jedan uređaj, čak ni mobitel, nije dobrodošao u spavaću sobu. Tableti, računala, televizori i pametni telefoni emitiraju plavičasto svjetlo koje ometa san.

 

2. Mirišite lavandu

 

Lavanda će vas umiriti i opustiti. Možete iskušati esencijalna ulja ili nabaviti miris lavande. Dovoljno je da nekoliko kapi stavite na svoj jastuk.

 

3. Okupajte se

 

Možda mislite da će vas kupanje ili tuširanje razbuditi, ali voda zapravo može imati opuštajuć učinak. Najbolje je uroniti u kadu 40 do 60 minuta prije odlaska u krevet.

 

4. Uzmite prirodne dodatke prehrani 

 

Arezzolo potiče na uzimanje omega-3 masnih kiselina, bilo iz izvora kao što je prehrana ili dodataka prehrani. Kako pojašnjava, omega-3 održava razinu melatonina, a on je važan za san.

 

5. Iskušajte bijele šumove

 

Mnoge bebe lakše spavaju zahvaljujući bijelim šumovima, a oni mogu pomoći i odraslima da se opuste. Pronađite aplikaciju koja sadrži bijele šumove ili isprobajte neki na YouTubeu.

 

6. Popijte čaj od kamilice

 

Ne kaže se bez razloga da izbjegavate kofein prije spavanja, ali to ne znači da morate zaboraviti na šalicu čaja. Kamilica ima umirujuća svojstva koja će vas pripremiti za spavanje. 

 

7. Duboko dišite

 

Što ste više pod stresom, to će vam biti teže zaspati. Zato je dobro duboko disati jer ćete se tako opustiti.

 

8. Uzmite magnezij

 

Magnezij pomaže opustiti mišiće i riješiti vas tenzija. To je jednostavan korak koji možete uključiti u rutinu.

 

9. Riješite se stresa

 

Vježbajte zahvalnost. Na kraju svakog dana kažite na čemu ste zahvalni kako biste se riješili nakupljenog stresa.

 

10. Meditirajte

 

Postoji puno aplikacija za meditaciju koje vam mogu pomoći, kao i videa na YouTubeu. Meditacija će vam olakšati da se isključite i utonete u san, prenosi Index.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji