pretežno vedro
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
26.8°C
Vrijeme za 12.08.2020.
12.08.2020. Danas
Max. 29°C Min. 25°C
Vrijeme za 13.08.2020.
13.08.2020. Cet
Max. 29°C Min. 24°C
Vrijeme za 14.08.2020.
14.08.2020. Pet
Max. 29°C Min. 24°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Kod zvonika
CHF
CHF
6,933532
GBP
GBP
8,294196
USD
USD
6,332355
EUR
EUR
7,463947
Ne možete zaspati zbog vrućine? Pomoći će vam ovaj jednostavan trik
21.07.2020 | Lifestyle
SAVJET

Ne možete zaspati zbog vrućine? Pomoći će vam ovaj jednostavan trik

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Kvalitetan san važan je za naše zdravlje, ali tijekom ljeta teško ga je ostvariti zbog vrućine

Dobar i kvalitetan san važan je za zdravlje. On osnažuje imunitet, pojačava sjećanje te snižava rizik od dijabetesa i srčanih bolesti, stoga je važno uvijek se dobro naspavati. No ljeto može pokvariti naš san, a zbog visokih temperatura mnogi mogu patiti od nesanice. Ako nemate klima uređaj ili ga jednostavno ne želite koristiti, za bolji san pomoći će vam ovaj jednostavan trik, prenosi Glamour.

 

"Najbolja stvar koju možete napraviti kada ne možete zaspati je otići iz sobe. Ustanite i odite do dnevnog boravka. Promjena sobe i vaša isključenost od spavaće sobe u kojoj ne možete zaspati čini čuda. Nakon pet minuta vratite se u svoj krevet i sigurno ćete zaspati", savjetuje Katheryn Pinkham, stručnjakinja za spavanje i nesanicu te osnivačica klinike Insomnia.

 

No to nije sve što možete napraviti. Na internetu postoje razni savjeti kako zaspati i bolje spavati tijekom vrućih noći. Tako možete napuniti bocu vodom, smrznuti je i ponijeti u kreveti ili spavati na svilenoj posteljini. Ipak, najvažnije od svega je priprema prije odlaska u krevet.

 

Nesanicu ćete izbjeći ako budete opušteni i smireni prije samog spavanja, što uključuje i izbjegavanje gledanja u razne uređaje.

 

Prema tvrtki Sleep Foundation, korištenje televizora, tableta, pametnih telefona, prijenosnih računala ili drugih elektroničkih uređaja prije spavanja odgađa unutarnji sat vašeg tijela, odnosno vaš cirkadijski ritam, suzbija oslobađanje hormona melatonina koji potiče spavanje i otežava vam zaspati, prenosi N1.

 

Stoga je najbolje izbjegavati sve uređaje barem sat vremena prije odlaska na spavanje, prenosi Večernji list.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji