Tri vježbe koje tope duplo više sala od trčanja
pretežno vedro
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
21.1°C
Vrijeme za 22.05.2022.
22.05.2022. Danas
Max. 23°C Min. 16°C
Vrijeme za 23.05.2022.
23.05.2022. Pon
Max. 22°C Min. 17°C
Vrijeme za 24.05.2022.
24.05.2022. Uto
Max. 24°C Min. 18°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Kod zvonika
CHF
CHF
7,319864
GBP
GBP
8,881136
USD
USD
7,116650
EUR
EUR
7,536532
Tri vježbe koje tope duplo više sala od trčanja
13.05.2022 | Lifestyle
ZA FIT FORMU

Tri vježbe koje tope duplo više sala od trčanja

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Dobre vijesti za sve koji ne vole trčati

Iako je efektivno za mršavljenje, trčanje je malo kome omiljena vježba. Srećom, postoje vježbe koje salo tope još bolje.

 

Marinci

 

Ova vježba traje kratko i visokog je intenziteta. Morate koristiti sve mišiće pa i topite puno kalorija. Vježbat ćete snagu i koordinaciju, a idealna je za ljude koji se inače ne bave sportom. Ako ste početnik, krenite s malim brojem ponavljanja.

 

Čučnjevi

 

Kada radite čučnjeve aktivirate kvadricepse, gluteus maximus, zadnju ložu i mišiće za upravljanje kralježnice. Postoji puno varijacia čučnjeva i svaka od njih će poboljšati fleksibilnost kukova te će zategnuti mišiće.

 

Preskakanje užeta

 

Tijekom ove vježbe aktivira se više mišića nego tijekom trčanja. Ako imate kontinuitet, preskakanjem užeta možete skinuti kilograme i prevenirati kardiovaskularne bolesti. Sagorijet ćete duplo više sala nego da odete trčati. Primjerice, za 10 minuta preskakanja užeta možete sagorijeti 130 kalorija, piše Sharing ideas.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji