umjereno oblačno, vjetrovito
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
15.1°C
Vrijeme za 04.12.2020.
04.12.2020. Danas
Max. 13°C Min. 12°C
Vrijeme za 05.12.2020.
05.12.2020. Sub
Max. 15°C Min. 11°C
Vrijeme za 06.12.2020.
06.12.2020. Ned
Max. 18°C Min. 11°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Kod zvonika
CHF
CHF
6,971681
GBP
GBP
8,357831
USD
USD
6,228702
EUR
EUR
7,545450
Poziv na radionicu ”Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija”
20.10.2020 | Obavijesti
CENTAR ZA PODUZETNIŠTVO

Poziv na radionicu ”Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija”

Autor: Libero Portal
Foto:
Bez usvajanja vještina upravljanja sukobom, teško možete ostvariti poslovni uspjeh. Isto je i s reklamacijama koje su sastavni dio poslovanja poduzetnika

Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije poziva sve zainteresirane na besplatnu radionicu „Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija“ koja će se održati 22. listopada 2020. s početkom u 10.00 sati u Poduzetničkom inkubatoru Dubrovnik (Vukovarska 16, Dubrovnik).

 

Bez usvajanja vještina upravljanja sukobom, teško možete ostvariti poslovni uspjeh. Isto je i s reklamacijama koje su sastavni dio poslovanja poduzetnika. Na koje načine vlasnici poduzeća, obrtnici, voditelji prodaje i ostali koji komuniciraju s klijentima mogu riješiti konflikte, prigovor i /ili reklamaciju? Kako komunicirati s nezadovoljnim kupcima i kako pridobiti i zadržati klijente saznat ćete na radionici „Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija“.

 

Iz sadržaja radionice:

 

Konflikti – što su, kako nastaju, uzroci i faze

Strategije i alati upravljanja konfliktima na radnom mjestu

Pozitivne i negativne posljedice konflikta

Procjena osobnog stila ponašanja u konfliktnim situacijama (pasivnost, agresivnost, asertivnost)

Vještine i tehnike asertivnog stila ponašanja

Osnovni principi asertivnosti

Reklamacije i odnos s kupcima u doba COVID -19

Reklamacije i prigovori – kako da nam budu od koristi

5 najčešćih podnositelja prigovora i reklamacija

Reklamacije kao besplatan alat procjene produktivnosti

7 načina uspješnog rješavanja reklamacija

 

Radionica se sastoji od III dijela:

 

Prvi dio: Konflikti (teorija + praktične vježbe)

 

Drugi dio: Stilovi ponašanja u konfliktnim situacijama i asertivnost (teorija + praktične vježbe)

 

Treći dio:  Reklamacije (teorija + praktične vježbe)

 

Trajanje: cca 3 sata

 

Za sudjelovanje na radionici prijavite se putem:

 

poveznice 

 

– maila: dcp@dcp.hr

 

– ili telefona: 020/418-401

 

Radionica će se održati uz strogo poštivanje epidemioloških mjera.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji