vedro
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
17.8°C
Vrijeme za 30.09.2020.
30.09.2020. Danas
Max. 21°C Min. 15°C
Vrijeme za 01.10.2020.
01.10.2020. Cet
Max. 20°C Min. 13°C
Vrijeme za 02.10.2020.
02.10.2020. Pet
Max. 21°C Min. 15°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
6,993779
GBP
GBP
8,299438
USD
USD
6,452989
EUR
EUR
7,544189
UŽIVO na Libertas televiziji pratite sjednicu Gradskog vijeća!
14.09.2020 | Politika
32. SJEDNICA

UŽIVO na Libertas televiziji pratite sjednicu Gradskog vijeća!

Autor: Libero Portal
Foto: Željko Tutnjević
Raspravljat će se, između ostalog, o izmjenama i dopunama GUP-a te komunalnog reda

32. sjednica Gradskog vijeća Grada Dubrovnika održava se u Velikoj vijećnici Grada Dubrovnika, a možete je pratiti uživo na Libertas televiziji. Na dnevnom redu su, između ostalog, i točke koje se tiču prezentiranja aktivnosti Turističke zajednice grada Dubrovnika u 2020., izmjena po pitanju PPU-a i GUP-a, izvješća o radu Javnih ustanova u kulturi i gradskih poduzeća iz 2019. godine, odluka o komunalnom redu i druge.

 

Dio vijećnika je prisutno u vijećnici, a dio njih se uključio online poput gradonačelnika Mata Frankovića koji je u samoizolaciji. Blaž Pezo (HDZ) zatražio je izostavljanje vijećničkih pitanja iz dnevnog reda, što je rezultiralo negodovanjem oporbe. 

 

Jadran Barač (SDP) komentirao je da je "krajnje neprimjereno, bezobrazno i agresivno da većina ukida vijećnička pitanja koja su potrebna više nego ikad u povijesti ove države"

 

"Ako gospoda iz HDZ-a nema pitanja slobodno se mogu izuzeti. Ustavno pravo postaviti pitanje gradskoj vlasti se ne smije oduzimati. Zašto ja dolazim na ovu sjednicu? Sramite se", kazao je Barač. 

 

Direktorica Turističke zajednice Ana Hrnić podnosi izvješće: "Nisam niti u jednom trenutku dvojila hoću li doći ovdje. Nadam se da ću vam na adekvatan način prezentirati naše aktivnosti. Smatram da je najbitnije i preduvjet bilo čega što mi možemo realizirati, je ovisnost o međunarodnom zračnom prijevozu. Sve su naše aktivnosti bile usmjerene na to nakon lockdowna. Letjele su od 16. 6. do 6.9. brojne kompanije. Mi smo aktivno komunicirali s njima uz pomoć Zračne luke Dubrovnik. U 2020. godini je Dubrovnik ipak uspio biti povezan s 55 destinacija, 105 ih je bilo 2019. godine i to je dobar rezultat. Pokrenuli smo kampanju "Dubrovnik ne ide nigdje - čeka na vas". Dosegnula je preko 300 tisuća korisnika. Doseg je najveći imala na tržištu Ujedinjenog kraljevstva. Pokrenuli smo kampanju za hrvatsko tržište i podsjetili ih na bogatu ponudu i tradiciju Dubrovnika. Sve kampanje radimo ne samo da bi privukli što veći broj gostiju nego da bi i popeglali imidž Dubrovnika koji je nekad u smislu cijena pretjeran. Ciljana skupina je 25+ godina s interesom na gastronomiju i kulturu. Svi su članci dodatno opremljeni s popustima. Imali smo i animirani video koji je bio na YouTubeu, a najveću gledanost je imao na području Češke i Belgije. Ponovno smo planirali krajem ljeta članke u hrvatskim medijima i naglasak je na pozno ljeto u Dubrovniku i Good Food Festival. Imamo i video-razglednice iz Dubrovnika na temu Lazareta i GOT. Strani mediji su pokazali veliki interes, imali smo 30-tak ekipa koji su nas posjetili i onda objavili priču o nama. Možemo biti zadovoljni vidljivosti Dubrovnika u stranim medijima i stalno smo komunicirali da imamo povoljnu epidemiološku situaciju. Ugostili smo i brojne influencere, dali smo im gratis obilazak grada i slično. U ovoj godini smo obratili pažnju na mjere opreza i cilj nam je bio stvoriti takav dojam gostima. Tako smo postavili stratu na ulazu u grad kao i druge plakate u autobusima i kulturnim ustanovama. Imali smo i automobilistički rally. U planu je Good Food Festival koji će uskoro početi i mislim da će to biti lijepo jer je program bogat. Odradili smo i nagradni natječaj te su odabrani sretni dobitnici. DMD je organizirao besplatna tematska vođenja. Mi smo već u pripremi za 2021., ali brojke moramo čekati usvajanjem plana i programa. Slijedi nam u prosincu ASTA destination ako nam to okolnosti omoguće. To je izvrsna prilika za promociju dubrovačkog turizma na američkom tržištu. Dubrovnik kao destinacija može opstati s izrazitom kvalitetnom ponudom i to je polučilo dobre rezultate. Zbog toga moramo raditi analize da znamo smjer. Uporno ćemo raditi na zimskim letovima. Strateški nam je cilj disperzija sadržaja izvan povijesne jezgre. Gruž se primjerice stvorio kao primjer urbanog sadržaja pa i park Orsula koja ima veliki potencija, Elafiti, Gornja sela... Pripremamo Digital nomad contents i još brojne aktivnosti.  Nezahvalno je uspoređivati prošlu godinu koja je bila rekordna s ovom. Najviše smo imali noćenja iz Hrvatske i nastavljamo u tom smjeru. Ozbiljniji promet se pokrenuo kad su uspostavljeni letovi s UK, ali kad su nas stavili na crvenu listu osjetili smo to na rezultatima. Imali smo sjajne najave za rujan", obrazlagala je Hrnić. 

 

Daljnji tijek sjednice Gradskog vijeća pratite UŽIVO gledajte na Libertas televiziji!  

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji