Platforma Halo, inspektore objavila je kako je prvi bojkot potrošača u Hrvatskoj ostvario značajan učinak, smanjivši ukupnu potrošnju za 108 milijuna eura
Kako navode, kroz tri tjedna bojkota potrošeno je 75 milijuna eura manje samo u petke, a u 16 od 19 promatranih dana zabilježen je pad potrošnje.
Najveći pad zabilježen je u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci i Zadru, ali i u manjim gradovima poput Valpova, Komiže, Požege i Čazme. Potrošači su, ističe se, pokazali da imaju kolektivnu snagu i mogu se solidarizirati u borbi protiv visokih cijena.
Bojkot je, tvrdi platforma, natjerao trgovce na reakciju – uslijedila su zamrzavanja cijena, brojna sniženja i marketinške kampanje kojima se pokušava umanjiti efekt prosvjeda potrošača. No, kako poručuju, privremeni popusti nisu dugoročno rješenje, a pitanje rasta cijena proizvoda snižene stope PDV-a ostaje otvoreno.
Platforma najavljuje nastavak borbe za pravednije cijene i jači nadzor tržišta, ističući da su trgovački lanci i nadležne institucije dužni osigurati stabilnost i zdravu konkurenciju.