pretežno vedro, vjetrovito
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
28.9°C
Vrijeme za 23.07.2019.
23.07.2019. Danas
Max. 32°C Min. 26°C
Vrijeme za 24.07.2019.
24.07.2019. Sri
Max. 33°C Min. 24°C
Vrijeme za 25.07.2019.
25.07.2019. Cet
Max. 30°C Min. 23°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
+0.28%
CHF
CHF
6,701274
-0.30%
GBP
GBP
8,206752
+0.18%
USD
USD
6,581790
-0.01%
EUR
EUR
7,382794
Je li moguće? Autocesta ide do Dubrovnika, na Neretvi će se graditi most?
03.07.2019 | Vijesti
KRAJ MUKAMA

Je li moguće? Autocesta ide do Dubrovnika, na Neretvi će se graditi most?

Autor: Libero Portal
Foto: Ilustracija/HAC
Evo kako će izgledati projekt

Hrvatske su autoceste na osnovi Vladina zaključka krenule u realizaciju projekta cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom.

 

Riječ je o projektu gradnje autoceste do budućeg mosta Pelješac i gradnji autoceste do Dubrovnika. HAC je objavio natječaj za izradu studijskih dokumenata koji, između ostalog, obuhvaćaju i izradu idejnog rješenja s procjenama troškova gradnje i izradu prometnog modela. Od ponuditelja se traži i analiza mogućeg prometnog povezivanja preko Neuma, no prema neslužbenim informacijama ta je opcija nakon gradnje Pelješkog mosta najmanje vjerojatna, doznaje Jutarnji list

 

Prema prijedlogu HAC-a, trasa autoceste prema Pelješkom mostu počela bi kod čvora Metković, a završila kod čvora Duboka netom pred mostom. Dužina trase je 18,4 kilometra, a proteže se iznimno zahtjevnim terenom te bi na njoj trebalo sagraditi čak deset raznih objekata ukupne dužine 9530 metara, što je više od 50 posto trase. 

 

Riječ je o pet tunela, od kojih su najduži tunel Ježevac od 3290 metara i tunel Rujnica u dužini od 1000 metara. Drugi izuzetno zahtjevni objekt je novi most preko Neretve. Njegova je predviđena dužina čak 1540 metara. S obzirom na muljevito tlo oko rijeke, riječ je o izuzetno teškom građevinskom zahvatu. U HAC-u kažu da je trasa podložna promjenama, a s obzirom na okoliš, može se pomaknuti samo stotinjak metara lijevo ili desno.

 

Za prvu dionicu rok gradnje je 30 mjeseci i da danas počnu radovi, ta dionica ne bi bila završena prije ožujka 2022. godine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji