Kako se umjetna inteligencija reflektira na posao PR stručnjaka?
pretežno oblačno
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
14.8°C
Vrijeme za 17.04.2024.
17.04.2024. Danas
Max. 16°C Min. 12°C
Vrijeme za 18.04.2024.
18.04.2024. Cet
Max. 17°C Min. 10°C
Vrijeme za 19.04.2024.
19.04.2024. Pet
Max. 17°C Min. 11°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Kod zvonika
CHF
CHF
0,971200
GBP
GBP
0,854400
USD
USD
1,063700
Kako se umjetna inteligencija reflektira na posao PR stručnjaka?
13.05.2023 | Zanimljivosti
Hoće li AI zamijeniti PR stručnjake?

Kako se umjetna inteligencija reflektira na posao PR stručnjaka?

Autor: Tina Tomičić
Foto: Pixabay
Odnosi s javnošću (PR) i umjetna inteligencija (AI) dva su različita, ali sve više međusobno povezana polja.

Profesijama koje se temelje na komuniciranju, poput odnosa s javnošću, umjetna inteligencija može pomoći, ali ujedno zahtijeva još više znanja i stručnosti kako bi se dobiveni rezultati pravilno shvatili i primijenili. 

 

Točka gdje se umjetna inteligencija i upravljanje komunikacijom najviše susreću jest korištenje platformi za društvene mreže. Gotovo sve organizacije koriste digitalne komunikacijske tehnologije, a posebice društvene mreže, za komunikaciju s dionicima. 

 

SM.jpeg

 

Oglašivači "kupuju" umjetnu inteligenciju kako bi mikrociljali pojedinačne korisnike, stavljajući sponzorirani sadržaj pred osobe koje imaju psihološke stavove, sklonosti i/ili strahove koji ih čine najpodložnijima prihvaćanju poruke.

Umjetna inteligencija dobiva status čuvara vrata (engl. gatekeeper), a glavni motiv je, pogađate, profit! 

Posljedica umjetne inteligencije kao vratara jest da svaki korisnikov algoritamski određeni news feed postaje jedinstveni filterski balon.

Prema Forbesu, "s podacima u stvarnom vremenu koji se koriste kao prednost, profesionalci u PR i medijskoj industriji mogu svojoj publici pružiti sadržaj koji žele, umjesto sadržaja kojeg smatraju dosadnim." Ljepota je u tome što umjetna inteligencija PR stručnjacima omogućuje da ciljaju nišu publike s određenim sadržajem i prilagođenim oglasima. 

 

Kako koristiti AI u PR-u? 

 

U nastavku slijedi nekoliko prednosti korištenja umjetne inteligencije u komunikacijama i odnosima s javnošću:

 

Pretvorba govora u tekst može pomoći za konferencije za tisak, medijske intervjue, podcast epizode ili konferencijske prezentacije. Nadalje, kroz obradu prirodnog jezika, AI je već dosegao pisanje na ljudskoj razini i može pisati o praktički svemu. Također, može pomoći pri stvaranju prilagođenih kutova priče za novinare na temelju interesa, prošlih izvještavanja, osobnosti i trendova.

 

woman-1446557_1280.jpg

 

Nedostatci korištenja umjetne inteligencije

 

Umjetna inteligencija zahtijeva puno vremena i resursa jer AI treba raditi na najnovijem hardveru i softveru kako bi ostao ažuriran i zadovoljio najnovije zahtijeve. 

Za razliku od čovjeka, umjetna inteligencija ne može naučiti razmišljati izvan okvira, već uči na temelju unesenih podataka i prijašnjih iskustava, ali u svom pristupu ne može biti kreativna. 

 

Hoće li AI zamijeniti PR stručnjake? 

 

Srećom, PR se još uvijek oslanja na ljudsku interakciju za većinu velikih projekata, njeguje odnose i nudi uvide i preporuke o tome kako iskoristiti stvarne podatke prikupljene umjetnom inteligencijom kako biste dobili najbolji mogući ishod za svoje klijente.

 

Umjesto da na AI gledate sa strepnjom, razmislite o tome što sve možete učiniti da postanete učinkovitiji radnik. Fokusirajte se na zadatke koji se ne mogu automatizirati, poput razmišljanja o kreativnim idejama, nasuprot ponavljajućim zadacima koji troše vrijeme i udaljavaju od interakcije s klijentima.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji